سردرد و حالت تهوع در دیالیز

سه شنبه 2 مهر 1392
ن : lafee

سردرد و حالت تهوع در دیالیز

سردرد و حالت تهوع در دیالیز

دیالیز درمان و نجات بخشی برای افراد مبتلا به نارسایی کلیه است. این می تواند مواد زائد و مایعات از بدن فیلتر به خون را تمیز نگه دارید. با این حال، یک میزبان از عوارض جانبی می تواند در دیالیز رخ می دهد. سردرد و حالت تهوع دو موضوع عمده مزاحم برای مردم در دیالیز.

سردرد در دیالیز

یک طیف از علل سردرد در فشار خون dialysis.High وجود دارد مقصر اصلی این وضعیت است و آن را به طور عمده به ساختمان بالا مایعات در بدن نسبت داده شده است.

در نوسان سریع حجم خون در بدن است نیز علت سردرد در همودیالیز dialysis.In است، خون نیاز به خارج body.If گردش این مایع از بدن فیلتر خیلی سریع، آن ممکن است ایجاد از بیماران headache.It تجربه نیزعلت تهوع در دیالیز در این بیماران است.

تهوع در دیالیز

تهوع است که معمولا در هر دو دیالیز و غیر، دیالیز patients.A: عامل قابل توجهی دیده می شود تجمع بالایی از سموم اورمی در سموم body.The است ممکن است به آمونیاک که می تواند دستگاه گوارش را تحریک، و در نتیجه تهوع تجزیه می شود.

علاوه بر این، ادم مغزی نیز می تواند تهوع در دیالیز شود.سموم در مغز می تواند به عنوان سریع به عنوان کسانی که در سایر نقاط، که باعث بافت مغز به جلو و در مایع اضافی حذف نمی شود، در نتیجه در ادم edema.Brain مغز در نتیجه می تواند تهوع و سردرد می شود.

علاوه بر سردرد و تهوع، بیماران تحت دیالیز نیز ممکن است خارش گرفتگی عضلانی و غیره چگونه برای از بین بردن عوارض جانبی دیالیز تجربه،؟ ایمیل به kidneycares@hotmail.com برای پیشنهادات بیشتر.

با توجه به عوارض جانبی دیالیز، بیماران مشتاق به پیدا کردن یک درمان جایگزین برای آن هستند. چگونه کمک به بیماران مبتلا به خلاص شدن از شر دیالیز اگر ساختار کلیه اختلال قابل بازیابی می باشند، دیالیز خواهد شد لازم نیست. موارد موفق است که در آن بیماران خلاص شدن از شر دیالیز وجود دارد. در اینجا شما می توانید ببینید که چگونه است تیما Kaeyo می شود از شر دیالیز. مرحله 5 CKD: خداحافظی به دیالیز.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: دیالیز,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.